Relatii Publice, PR, Firma Consultanta, Campanii Media, Promovare, Evenimente, Conferinte, PRAIS Corporate Communications.

 
 

Fundatia PRAIS

În anul 2002, compania de consultanta PRAIS Corporate Communications a creat Fundatia PRAIS, pentru a contribui si sustine dezvoltarea de proiecte în domeniul educatiei tinerei generatii, protectiei mediului si sprijinirii culturii, obiective aliniate noilor valori mondiale LOHAS - "Lifestyle of Health and Sustainability" ale carei initiatoare în România este.

"Toate proiectele sunt create de catre PRAIS Corporate Communications prin munca voluntara a echipei noastre, si puse la dispozitia Fundatiei PRAIS, ca materializare a dorintei noastre de a contribui la construirea unui alt fel de progres în România", a declarat Silvia Bucur, Presedintele Fundatiei PRAIS.

Fundatia PRAIS a derulat în acesti ani Concursul National de Jurnalism Comunitar: "Nu esti singur!", proiectul cultural de promovare a dansului contemporan si a tinerelor talente din liceele de coregrafie din România alaturi de Razvan Mazilu, intitulat "Dance Energy". în octombrie 2006 a lansat miscarea nationala de plantari "Milioane de oameni, milioane de copaci" care se va desfasura pe o perioada de 5 ani.

  • “Suntem Tanara Generatie!”

    Programului national educational extracurricular ‘Suntem tanara generatie!’ este initiat in 2017 si dezvoltat de Fundatia PRAIS in licee din 7 orase, clasele a IX-a – aXI-a din : Bucuresti, Ploiesti, Timisoara, Cluj, Brasov, Iasi, Roman. Obiectivele sale sunt legate de promovarea stării de bine a adolescenţilor, bazată pe un stil de viață echilibrat (alimentație, somn, mișcare), pe importanța cunoașterii – a educației pentru viitorul lor, a valorilor morale, relațiilor bune cu cei din jur, a incluziunii sociale și acceptării diversității, pe valorizarea talentului acestora. Proiectul “Suntem Tanara Generatie!” este un grant Coca-Cola Foundation. Vezi mai mult

  • “Suntem Generatia in Miscare!”

    "Generația în mișcare!" este un proiect de marketing social având ca obiectiv principal informarea, educarea și activarea adolescenților - elevi de liceu, dar și familiile lor, in scopul practicarii de activități fizice și sportive, dobandirii unei diete echilibrate, si, in final, schimbarii comportamentelor si adoptarii unui stil de viata sanatos. Initiat in 2014, proiectul “Suntem Generatia in Miscare!” este un grant Coca-Cola Foundation. Vezi mai mult

  • "Si eu traiesc sanatos!"

    In luna martie, Fundatia PRAIS a lansat oficial, pe o perioada de 5 ani, Miscarea Nationala "Si eu traiesc sanatos!" – SETS, care are ca obiective prevenirea obezitatii infantile la copiii cu varsta pana la 12 ani si promovarea unui stil de viata sanatos in randul familiilor. Vezi mai mult

  • EPHE – "EPODE pentru promovarea egalităţii în ceea ce priveşte starea de sănătate"

    Începând cu octombrie 2012, Fundația PRAIS și mișcarea națională "Şi eu trăiesc sănătos! - SETS " fac parte din Proiectul EPHE, împreună cu alte șase țări europene. În România, proiectul va fi implementat în localitatea Otopeni, pe o perioadă de trei ani în România, având ca scop reducerea inegalităților în materie de sănătate legate de alimentație și lipsa de activitate fizică. EPHE este dezvoltat cu sprijinul Directoratului General pentru Sănătate și Consumatori al Comisiei Europene și al Biroului Regional pentru Europa al Organizației Mondiale a Sănătății, precum și de alţi 3 parteneri privaţi. Vezi mai mult

  • "Milioane de oameni, Milioane de copaci"

    Fundatia PRAIS a fost infiintata in anul 2002 de PRAIS Corporate Communications, pentru a contribui si sustine un alt fel de progres: dezvoltarea de proiecte nationale in domeniul educatiei tinerei generatii si a familiilor acesteia, pentru a fi civic responsabili, a se implica in protectia mediului, a promova un stil de viata echilibrat si sustenabil, culturii. Vezi mai mult

  • "Lumea ta? Curata!"

    Initiativa nationala "Lumea ta? Curata!" este un program educational pentru promovarea colectarii selective a deseurilor reciclabile si protectia mediului creat si lansat pentru o perioada de 5 ani de catre Fundatia PRAIS, in parteneriat cu Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti, Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile, Garda Nationala de Mediu si Primaria Sectorului 1 si are ca parteneri sponsori companiile Lafarge Romania, Smithfield Romania si Romprest.Vezi mai mult

  • "Dance Energy"

    Dance Energy, lansat de Razvan Mazilu si Fundatia PRAIS in februarie 2007, a fost un proiect cultural de responsabilitate sociala care s-a desfasurat la nivel national. Vezi mai mult

  • "Nu esti singur, vom gasi drumul impreuna!"

    Proiectul “Nu esti singur, vom gasi drumul impreuna!”, lansat de PRAIS Corporate Communications in 2001, a constat intr-un Concurs National pentru Jurnalism Comunitar adresat institutiilor mass-media – presa scrisa, radio, televiziune - primul concurs de acest gen din Romania. Concursul a fost initiat si sustinut de Fundatia PRAIS, in demersul sau de a se implica activ in programele comunitare derulate in beneficiul societatii romanesti. Vezi mai mult

 
 
 
Cookie-uri utilizate: Necesare Marketing