Firma Consultanta, Campanii Media, Relatii Publice, PR, Fundatii, Dezvoltare Comunitara, Promovare, Evenimente, Conferinte, CSR, Prais Corporate Communications

 
 

Responsabilitatea sociala corporativa

PRAIS Corporate Communications, 14 ani  de promovare a unui alt fel de progres!
De 14 ani  consultantii  PRAIS Corporate Communications au creat si implementat peste 1 400 de campanii PR. Dintre acestea,  18 programe nationale CSR au utilizat tehnici  moderne ale marketingului social.  Proiectele s-au concentrat pe educarea tinerei generatii, a familiilor,  pentru un stil de viata sanatos, sustenabil –  tendinta aliniata noii culturi si piete globale LOHAS "Lifestyle of Health and Sustainability” la care PRAIS a aderat. Programele au durat  in medie 4 ani si au fost adresate cu succes catre  milioane de oameni din tara.

Rezultate? Recunoastere  internationala  la Tokyo. Juriul  IPRA a decernat  companiei PRAIS  “Golden World Award” premiul pentru cel mai bun program CSR  si “IPRA Grand PRIZE”,  cel mai bun program PR al anului 1999 la toate categoriile. Proiectul, un pionierat in Europa  a promovat nutritia echilibrata si activitatile fizice pentru tinara generatie - initiativa sustinuta timp de 8 ani alaturi de Kraft. In cadrul Romanian PR Awards 2006, juriul a decernat  “Silver Award for Excellence” lui Danone-Tempo-Prais Communications pentru campania de lansare a Laptelui Proaspat Danone “Cu drag, pentru tine”,  proiect  care  a castigat in 2007 IPRA Golden World Award, la categoria "lansare de produs". In 2007 PRAIS a fost nominalizata de juriul IPRA pentru miscarea nationala de plantari “Milioane de Oameni, Milioane de Copaci”.

 „20 de companii multinaţionale, asociaţii profesionale si-au manifestat increderea in proiectele PRAIS. Marile companii si branduri  se asociaza pe termen lung cauzelor importante, se implica in marketing social.  In toamna, lansam o noua miscare nationala, avand ca tema stilul de viata sanatos. In ultimele  8 luni, am fost invitati in Belgia,  Franta, Spania, in cadrul unor seminarii si conferinte, pentru a ne prezenta experienta si noul nostru proiect”, declara Silvia Bucur, Managing Director PRAIS.

Alte mariproiecte CSR PRAIS?  “ SPA - Siguranta Produselor Alimentare” - primul program national de informare a consumatorilor, derulat  cu succes, mai multi ani, alaturi de Danone, Coca-Cola, Kraft, Nestlé, Orkla Foods, Unilever. Miscarea “Milioane de Oameni, Milioane de Copaci” cu componenta  educationala: “Lumea ta? Curata!” www.lumeatacurata.ro, sustinuta de  la infiintare de Lafarge si Smithfield, precum si  noul program educational pilot “ Ora de fructe” sustinut de compania Dole.

Fundatia PRAIS, a lansat in septembrie 2006 prima miscare nationala care a inregistrat in 4 ani, cumulat un numar record de plantari: peste 53.198.000 de arbori si peste 23.254.000 de arbusti si plante. 700 de organizatii, 98.000 de voluntari si 91.000 de angajati. Miscarea este recunoscuta oficial de United Nations for Environment Program (UNEP) si se deruleaza sub sigla programului global al UNEP „Plant for the Planet”. Website-ul www.milioanedecopaci.ro are vizitatori din 40 tari.

Proiecte CSR

Milioane de Oameni, Milioane de Copaci - Fundatia PRAIS, initiatoare a Miscarii Nationale de Plantari „Milioane de Oameni, Milioane de Copaci”, anunta rezultatele celei de a III-a editii. De la lansare, in septembrie 2006, si pana in luna mai 2009, miscarea a inregistrat cumulat un numar record de plantari la nivel national: peste 38.000.000 de arbori si peste 11.000.000 de plante si arbusti. Aceste rezultate au fost posibile datorita implicarii extraordinare a peste 500 de organizatii, 59.000 de voluntari si 66.000 de angajati.

„Miscarea este recunoscuta oficial de United Nations Environment Programme (UNEP), iar din acest an „Milioane de Oameni, Milioane de Copaci” se deruleaza sub sigla UNEP si a programului sau global „Plant for the Planet”. Aceasta recunoastere marcheaza contributia noastra la programul de mediu al Natiunilor Unite - campania Un Miliard de Copaci” – ceea ce reprezinta o deosebita onoare atat pentru Fundatia PRAIS, cat si pentru partenerii sai”, a declarat Silvia Bucur, Presedinte al Fundatiei PRAIS.

Platforma de comunicare a miscarii este website-ul www.milioanedecopaci.ro, care a inregistrat in ultimele 3 luni o crestere a traficului avand vizitatori atat din Romania, cat si din alte 10 tari, precum: Germania, SUA , Italia, Spania, Marea Britanie, Italia, Franta, Rusia si Austria. In 3 ani, voluntarii PRAIS Corporate Communications au derulat 25 de campanii de informare directa in 41 de judete, adresate catre peste 5.000 de companii, institutii si organizatii neguvernamentale.

Miscarea nationala de plantari este deschisa tuturor companiilor, fundatiilor, organizatiilor si institutiilor din Romania. Ministerul Mediului si Garda Nationala de Mediu sunt partneri institutionali ai miscarii. Aceste rezultate au fost posibile si datorita sprijinului deosebit acordat de la lansare de catre companiile URSUS Breweries – membru fondator, Lafarge Romania si Smithfield Romania.

De la prima editie miscarea nationala de plantari a fost nominalizata la sectiunea cel mai bun program CSR de mediu de catre International Public Relations Association (IPRA), in cadrul competitiei sale internationaleIPRA Golden World Awards”.

Anual, de Ziua Mondiala a Mediului cele mai active fundatii, scoli, primarii, companii, directii si ocoale silvice, precum si alte organizatii, care inregistreaza numarul cel mai mare de plantari, sunt premiate cu trofeul Milioane de Oameni, Milioane de Copaci.

Fundatia PRAIS, a finalizat in aceste zile un nou capitol al miscarii sale: initiativa nationala „Lumea ta? Curata!” www.lumeatacurata.ro. Proiectul a angrenat 2.200 elevi de clasa a IV-a si 103 invatatori din 34 de scoli din Bucuresti. In numai 2 luni, elevii au colectat voluntar, in cadrul scolilor, ca rezultat al consumului lor curent, peste 4.540 kg de hartie, echivalentul a 57 de metri cubi de hartie, si 835 kg de plastic, echivalentul a 42 de metri cubi de plastic, si au creat 500 de lucrari de arta decorativa din materiale reciclabile, care au fost expuse in premiera intr-o expozitie in mediul scolar.

"Lumea ta? Curata!”


 este o initiativa nationala de educatie privind protectia mediului initiata de Fundatia PRAIS, în parteneriat cu Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti, Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile si Garda Nationala de Mediu, ce are ca principal obiectiv educarea elevilor de clasa a IV-a privind importanta gestionarii deseurilor de ambalaje reciclabile si a colectarii selective a acestora în vedea reciclarii.. Detalii...

Dance Energy


- este un program CSR pe teme culturale desfasurat in 2007, caruia Fundatia PRAIS ii este pe deplin dedicata. Programul are scopul de a promova dansul contemporan si tinerele talente din randul elevilor.Detalii...

"In Your 20s"


- Un nou program national CSR pe teme de cultura si educatie creat de PRAIS pentru unul dintre principalii nostri clienti, care are scopul de a crea o sinergie perfecta intre studentii din diferite universitati si arta cinematografiei. Detalii...

"Traieste cu masura"


– educatie –un program CSR creat pentru Ursus Breweries SABMiller pentru educarea studentilor din principalele universitati din Romania. Detalii...

CSR Road Show,o campanie nationala CSR de informare -


2002 - 2006,  in curs de desfasurare. Programul a fost creat si implementat pentru Philip Morris Romania in 35 de orase – un turneu de 25 500 Km care a inclus 7 centre universitare, a reunit peste 2800 de participanti la dezbateri publice, publicarea a 226 de  materiale de presa la nivel national, cu titlu gratuit. Detalii...

"Si eu mananc sanatos" – educatie;


in ultimii 8 ani, PRAIS a creat si deruleaza si in momentul de fata acest program CSR, care a castigat Golden World Awards si Grand Prize decernate de IPRA in 1999. Programul CSR a fost creat pentru Kraft Foods Romania cu scopul educarii tinerei generatii in spiritul unei alimentatii sanatoase si luptei impotriva obezitatii – o tema majora de CSR in care investesc toate companiile din industria alimentara din intreaga lume. Pana in prezent, 223 300 de elevi din 18 orase au invatat mai multe despre o alimentatie sanatoasa. Pagina de internet www.lumeanutritiei.ro este un instrument de comunicare pentru toti. Detalii...

SPA


O campanie nationala de informare a publicului cu privire la siguranta alimentara – difuzarea de materiale informative catre public si 1 milion de elevi din scolile romane, organizarea a 15 seminarii SPA. Detalii...

"Nu esti singur!"


Primul concurs national de jurnalism comunitar din Romania adresat presei scrise, de radio si televiziune, in cadrul caruia au fost recompensate lucrari de presa despre probleme majore ale comunitatilor din Romania. Detalii...

"You Can" – Program CSR pe teme de protectie a mediului


. Creat si implementat pentru Asociatia producatorilor de doze pentru bauturi din Austria - un program desfasurat pe durata verii pe litoralul Marii Negre, avand ca tema protectia mediului inconjurator – prin reciclarea de doze, distribuirea a peste 10000 de materiale informative turistilor, afisarea de postere, crearea de evenimente speciale si organizarea de concursuri. Detalii...

"Este usor, zambetul planetei este in mainile tale”


–program de protectie a mediului. Creat pentru asociatia ARAM, acest program educational adresat unui numar de 6500 de elevi a satisfacut nevoia furnizarii de informatii privind reciclarea selectiva a deseurilor. Detalii...

"Puterea exemplului" este un program CSR creat pentru Quadrant Amroq Beverages (QAB), membra a PepsiAmericas, dedicat acordarii de donatii pentru nevoi medicale si culturale.

Detalii...

Cluburile scolare de miscare si divertisment


Un program CSR la scara national menit sa educe elevii de clasa a 4-a cu privire la Jocurile Olimpice si sa ii ajute sa isi creeze propriile cluburi de miscare. Detalii...

Mic dejun cu cereale


Un program CSR derulat la scara nationala care are scopul de a promova o alimentatie sanatoasa si comportamente igienice in randul elevilor din 5 mari orase si Bucuresti.

„Oltenita in Miscare!”


Program lansat in 2017 in parteneriat cu Panovia, Primaria Oltenita, Inspectoratul Scolar Judetean Calarasi, UNEFS, in scopul promovarii activitatilor fizice si beneficiilor spotului in randul elevilor din Oltenita, și angrenarii acestora în proiect alături de învățători, profesori de educație fizică. Peste 1000 de elevi din clasele 0-4, 60 de cadre didactice si peste 2000 de membri de familieau luat parte la activitatile programului, dezvoltat pe parcursul a 4 luni.

 
 
Cookie-uri utilizate: Necesare Marketing