Relatii Publice, PR, Firma Consultanta, Campanii Media, Promovare, Evenimente, Conferinte, PRAIS Corporate Communications.

 
 

Managementul comunicarii de criza

Procesul de comunicare este pus la grea incercare in situatii de criza, atunci cand  nivelul de incertitudine este foarte ridicat. O criza pune foarte multe presiuni asupra organizatiilor pentru ca acestea sa furnizeze informatii precise si complete presei si publicului, in cel mai scurt timp posibil.

Noi credem ca rolul managementului comunicarii de criza este de a ajuta compania sa isi demonstreze maturitatea si simtul de raspundere.

Abordarea PRAIS asigura anticiparea si prevenirea situatiilor de criza, reactii rapide si asistenta in procesul decizional legat de prevenirea sau solutionarea unei crize.

Asistenta pe care o oferim incepe intotdeauna cu auditarea riscurilor posibile care pot afecta imaginea companiei, proces care are la baza monitorizarea si documentarea unor subiecte specifice, elaborarea de instrumente de masurare, culegerea de informatii de referinta si elaborarea de proceduri.

Simularea situatiilor de criza face parte din kit-ul de prevenire a crizelor pe care il concepem si au rolul de a evalua daca procedurile sunt implementate si reflexele dobandite.

Oferim, de asemenea, consultanta strategica pentru managementul crizei, ajutandu-ne clientii sa isi adapteze mesajele, sa identifice actorii importanti si sa gestioneze relatiile cu diferite audiente.

 
 
 
Cookie-uri utilizate: Necesare Marketing