Relatii Publice, PR, Firma Consultanta, Campanii Media, Promovare, Evenimente, Conferinte, PRAIS Corporate Communications.

 
 
  • Inapoi

    Dance Energy

    Despre program
    Dance Energy, lansat de Razvan Mazilu si Fundatia PRAIS in februarie 2007, a fost un proiect cultural de responsabilitate sociala care s-a desfasurat la nivel national .


    Obiectivele programului
    Obiectivele proiectului au fost sensibilizarea opiniei publice cu privire la situatia materiala modesta a liceelor de coregrafie si strangerea de fonduri pentru dotarea acestora cu materiale didactice menite a crea conditii de studiu superioare elevilor. Totodata, proiectul a avut in vedere promovarea dansului contemporan si a tinerelor talente care studiaza aceasta arta in scolile din Romania. 

    Desfasurarea proiectului:
    Proiectul a debutat cu Spectacolul Extraordinar de Dans Contemporan, ”Razvan Mazilu si invitatii sai”, care a avut loc in data de 12 martie 2007 pe scena Operei Romane.

    "Proiectul DANCE ENERGY, si implicit acest spectacol, sunt o modalitate inedita de a atrage atentia asupra dansului contemporan ca arta importanta, care se adreseaza tuturor deopotriva, indiferent de nationalitate, varsta sau profesie. In mod special, dorim sa dam posibilitatea iubitorilor de arta sa sprijine liceele de balet, care sunt intr-o situatie materiala foarte dificila. Bucuria cu care invitatii nostri au raspuns acestei initiative imi da convingerea ca spectacolul va fi un eveniment artistic cu totul special, care m-as bucura sa devina o traditie in Romania", a spus Razvan Mazilu.


    „In ultimele 6 luni, echipa PRAIS a lucrat voluntar impreuna cu Razvan pentru a transforma in realitate acest proiect CSR deosebit. Conceptul, identitatea grafica, partenerii care sa sprijine cauza noastra, acceptul unor artisti de marca de a ne fi alaturi - fiecare pas pe care l-am facut a fost presarat cu emotii. Daca la spectacol veti simti energia magica a dansului, atunci inseamna ca am reusit”, a declarat Silvia Bucur, Presedinte Fundatia PRAIS.


    Printre invitatii lui Razvan Mazilu s-au numarat: dansatorii Talia Paz din Israel, Claudia Martins si Rafael Carriço din Portugalia, Monica Petrica si Adrian Stoian din Romania, soprana Felicia Filip, actrita Maia Morgenstern, Johnny Raducanu, A.G.Weinberger si Mihaela Radulescu, in calitate de prezentator.

    DANCE ENERGY a fost posibil datorita implicarii Operei Nationale Bucuresti si a sponsorilor: Prigat, Vodafone si Volvo, care au decis sa sustina aceasta cauza. Evenimentul a beneficiat de sprijinul JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Beta Impex, Mihaela Marin – foto, Bernard Ionescu si Marina Macarie – grafica si Toni Cojanu. Parteneri media: Evenimentul Zilei, The ONE, Radio Total, Time Out Bucuresti, VIP, Liternet.ro si 24 FUN.


    Promovarea programului
    Proiectul „Dance Energy” s-a concentrat pe campanii de comunicare si promovare a spectacolului ”Razvan Mazilu si invitatii sai” catre publicul larg - prin afisaj stradal si scrisori catre jurnalisti.

    Proiectul „Dance Energy ” a fost lansat in luna februarie, printr-o conferinta de presa, in urma careia s-a emis un comunicat de presa ce a generat o larga acoperire media.

    Spectacolul Extraordinar de Dans Contemporan - 12 martie 2007 - ”Razvan Mazilu si invitatii sai” a fost precedat, de asemenea, de o conferinta de presa. Ulterior desfasurarii spectacolului, fondurile stranse au fost utilizate pentru dotarea Liceului de Coregrafie „Floria Capsali”, suma totala, precum si modalitatea in care aceasta a fost utilizata fiind comunicate in iunie 2007.


    Rezultatele proiectului:
    Fundatia PRAIS si Razvan Mazilu au donat Liceului de Coregrafie „Floria Capsali” din Bucuresti cinci pianine marca Petrof si 32 de DVD-uri cu spectacole de dans clasic si contemporan, in valoare totala de 55.977 RON. Materialele didactice au fost achizitionate din fondurile obtinute in urma Spectacolului Extraordinar de Dans Contemporan, ”Razvan Mazilu si invitatii sai” .

    Pentru implementarea acestui proiect au fost desfasurate 3 campanii de presa ce au generat o acoperire media semnificativa. Valoarea totala a rate cardurilor a fost 35.359 EUR, dintre care rate card pentru presa scrisa 28.289 EUR. Numarul total de cititori a fost de 698.489.

 
 
 
Cookie-uri utilizate: Necesare Marketing