Stiri PRAIS
De 14 ani consultantii PRAIS Corporate Communications au creat si implementat peste 1 400 de campanii PR. Dintre acestea, 18 programe nationale CSR au utilizat tehnici moderne ale marketingului social. Proiectele s-au concentrat pe educarea tinerei generatii, a familiilor, pentru un stil de viata sanatos, sustenabil – tendinta aliniata noii culturi si piete globale LOHAS "Lifestyle of Health and Sustainability” la care PRAIS a aderat. Programele au durat in medie 4 ani si au fost adresate cu succes catre milioane de oameni din tara.
Rezultate? Recunoastere internationala la Tokyo. Juriul IPRA a decernat companiei PRAIS “Golden World Award” premiul pentru cel mai bun program CSR si “IPRA Grand PRIZE”, cel mai bun program PR al anului 1999 la toate categoriile. Proiectul, un pionierat in Europa a promovat nutritia echilibrata si activitatile fizice pentru tinara generatie - initiativa sustinuta timp de 8 ani alaturi de Kraft. In cadrul Romanian PR Awards 2006, juriul a decernat “Silver Award for Excellence” lui Danone-Tempo-Prais Communications pentru campania de lansare a Laptelui Proaspat Danone “Cu drag, pentru tine”, proiect care a castigat in 2007 IPRA Golden World Award, la categoria "lansare de produs". In 2007 PRAIS a fost nominalizata de juriul IPRA pentru miscarea nationala de plantari “Milioane de Oameni, Milioane de Copaci”.
„20 de companii multinationale, asociatii profesionale si-au manifestat increderea in proiectele PRAIS. Marile companii si branduri se asociaza pe termen lung cauzelor importante, se implica in marketing social. In toamna, lansam o noua miscare nationala, avand ca tema stilul de viata sanatos. In ultimele 8 luni, am fost invitati in Belgia, Franta, Spania, in cadrul unor seminarii si conferinte, pentru a ne prezenta experienta si noul nostru proiect”, declara Silvia Bucur, Managing Director PRAIS.
Alte mariproiecte CSR PRAIS? “ SPA - Siguranta Produselor Alimentare” - primul program national de informare a consumatorilor, derulat cu succes, mai multi ani, alaturi de Danone, Coca-Cola, Kraft, Nestlé, Orkla Foods, Unilever. Miscarea “Milioane de Oameni, Milioane de Copaci” cu componenta educationala: “Lumea ta? Curata!” www.lumeatacurata.ro, sustinuta de la infiintare de Lafarge si Smithfield, precum si noul program educational pilot “ Ora de fructe” sustinut de compania Dole.
Fundatia PRAIS, a lansat in septembrie 2006 prima miscare nationala care a inregistrat in 4 ani, cumulat un numar record de plantari: peste 53.198.000 de arbori si peste 23.254.000 de arbusti si plante. 700 de organizatii, 98.000 de voluntari si 91.000 de angajati. Miscarea este recunoscuta oficial de United Nations for Environment Program (UNEP) si se deruleaza sub sigla programului global al UNEP „Plant for the Planet”. Website-ul www.milioanedecopaci.ro are vizitatori din 40 tari