Relatii Publice, PR, Firma Consultanta, Campanii Media, Promovare, Evenimente, Conferinte, PRAIS Corporate Communications.

 
 

Stiri PRAIS

Lansare Poiana cu ingrediente uşor sărate

Poiana, cea mai cunoscută marcă de ciocolată din România, a lansat în luna octombrie 2 noi sortimente cu un mix unic de ingrediente: o combinaţie surprinzătoare între dulce şi sărat. Pentru a marca această lansare, echipa PRAIS a conceput şi implementat o campanie de comunicare complexă. Cu 5 zile înainte de eveniment, jurnaliştii au primit în redacţii o eşarfă roşie şi un card în care erau invitaţi să se lase surprinşi şi să ia parte la o degustare inedită. Evenimentul de presă ce a urmat, le-a oferit jurnaliştilor posibilitatea de a degusta din mixurile surprinzătoare de dulce şi sărat, preparate de către Florin Scripca, bucătar chef la Flavors, şi să descopere noile sortimente propuse de Poiana. De asemenea, toţi cei prezenţi au avut ocazia de a face o surpriză cuiva drag, care a primit din partea Poiana un cadou dulce-sărat.


inapoi
 
 
 
Cookie-uri utilizate: Necesare Marketing