Relatii Publice, PR, Firma Consultanta, Campanii Media, Promovare, Evenimente, Conferinte, PRAIS Corporate Communications.

 
 

Stiri PRAIS

Traieste emotia fiecarei intalniri

Februarie, 2011. PRAIS a organizat pentru Kraft Foods lansarea campaniei Jacobs “Traieste emotia fiecarei intalniri”. Aceasta campanie reprezinta un manifest pentru intilnirile fata in fata, la o ceasca de cafea alintaromata, un prilej sa ne reamintim ca doar atunci cind savuram o ceasca de cafea alaturi de familie si prieteni putem sa impartasim momente unice, calde si speciale, care ni-i aduc pe cei dragi mai aproape. Jacobs a vrut sa le aduca aminte consumatorilor sai ca nu poti imbratisa o fotografie si ca prin internet atingerile nu se simt.

Intr-o atmosfera placuta, informala, cei 31 de jurnalisti au discutat cu gazdele, Alice Nastase Buciuta si Dr. Cristian Andrei, despre importanta trairii emotiilor din cadrul intalnirilor face to face cu prietenii, la cafea, momente nederanjate de telefon, e-mail, SMS asa de rare in stilul de viata modern.


inapoi
 
 
 
Cookie-uri utilizate: Necesare Marketing