Comunicarea de marca
Clientii nostri cauta modalitati pentru ca marcile din portofoliile lor sa se distinga pe pietele tot mai aglomerate si competitive, unde atragerea atentiei clientului reprezinta intotdeauna o provocare.
Noi concepem si dezvoltam programe de comunicare de marca ce completeaza in mod perfect abordarea clasica de marketing. Instrumentele de PR utilizate pentru promovarea unui produs au efecte cu bataie lunga deoarece se concentreaza asupra succesului pe termen lung – pentru a consolida credibilitatea marcii si pentru a-i creste vizibilitatea.
Mai mult, concepem materiale de presa pentru comunicarea marcilor, grafica pentru materiale diverse (afise, invitatii, bannere), cream evenimente speciale care vorbesc despre istoria marcii si care se bucura de o ampla acoperire media gratuita, de putere de diseminare in randul grupurilor de public tinta, ceea ce contribuie la cresterea notorietatii marcii.
COMUNICAREA DE MARCA - Evenimente organizate
Primul tur, martie-aprilie 2007:
- 8 orase din Romania: Timisoara, Oradea, Sibiu, Brasov, Bucuresti, Constanta, Galati si Iasi;
s
- 70.000 vizitatori, peste 50.000 de consumatori;
- 6.000 fani Milka au facut poze cu vacuta mov;
- 61 materiale de presa au fost publicate;
Al doilea tur, 1-13 aprilie 2008:
- 8 orase din Romania: Craiova, Pitesti, Ploiesti, Buzau, Braila, Botosani, Piatra Neamt si Targu Mures;
- 44 materiale de presa au fost publicate.