Relatii Publice, PR, Firma Consultanta, Campanii Media, Promovare, Evenimente, Conferinte, PRAIS Corporate Communications.

 
 

Stiri PRAIS

PRAIS lanseaza proiectul “Mai mult gust, mai multă savoare”

Pe 28 noiembrie, PRAIS Corporate Communications a lansat oficial proiectul pilot european „Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile”, sub sloganul „Mai mult gust, mai multă savoare”. Obiectivele campaniei – o iniţiativă a Direcţiei Generale Sănătate şi Consumatori din cadrul Comisiei Europene - DG Sanco – sunt promovarea şi stimularea consumului de fructe şi legume proaspete în cadrul a trei categorii sociale vulnerabile: copii, persoane vârstnice şi femei însărcinate. Proiectul pilot se derulează în perioada iulie 2012 – iunie 2013 în trei ţări: România (oraşele Medgidia şi Roman), Bulgaria şi Slovacia, fiind coordonat la nivel european de către compania LIGARIS. În România, managementul şi implementarea acestuia este coordonată de către PRAIS Corporate Communications, prin angrenarea a 20 de parteneri locali: autorități locale și organizații non-guvernamentale din cele două oraşe implicate. În cadrul evenimentului de lansare, cei 28 de jurnalişti prezenţi au participat la o sesiune de gătit, fiind asistaţi şi îndrumaţi de către un bucătar şef.


inapoi
 
 
 
Cookie-uri utilizate: Necesare Marketing