Relatii Publice, PR, Firma Consultanta, Campanii Media, Promovare, Evenimente, Conferinte, PRAIS Corporate Communications.

 
 

Stiri PRAIS

Proiectul european „Mai mult gust, mai multă savoare”

Proiectul european „Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile”, dezvoltat și implementat în România de către compania PRAIS Corporate Communications sub sloganul „Mai mult gust, mai multă savoare”, marchează cu succes finalul primului an de implementare pe 11 iunie. Lunar, în orașele Roman și Medgidia, peste 680 de beneficiari din 3 categorii sociale: copii, persoane vârstnice şi femei însărcinate au fost angrenați în 200 de intervenții directe în cadrul cărora au fost distribuite 5,6 tone de fructe și 2,5 tone de legume.

Proiectul este o iniţiativă a Direcţiei Generale Sănătate şi Consumatori din cadrul Comisiei Europene - DG Sanco – și are ca obiectiv promovarea şi încurajarea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul categoriilor defavorizate și care se desfășoară în 3 țări: Slovacia, Bulgaria și România. În țara noastră, echipa PRAIS a angrenat în campanie 20 de parteneri locali: organizații non-guvernamentale și autorități locale din cele 2 orașe. Un studiu aprofundat al impactului acestor metodologii de informare și educare se face anual.

Beneficiarii au participat activ la 20 de caravane mobile cu demonstraţii de gătit, 186 de sesiuni lunare de gătit în cadrul cărora au preparat, alături de bucătari pricepuți, zeci de rețete folosind o mare varietate de legume și fructe de sezon. Nutriționiștii au oferit celor prezenți informații privind calitățile nutritive ale legumelor și fructelor, beneficiile lor asupra sănătății, precum și modalități de a le integra în alimentația zilnică pentru a asigura constant o dietă echilibrată. După fiecare sesiune de gătit, toți beneficiarii au primit rețete tipărite, precum și fructe și legume proaspete.


inapoi
 
 
 
Cookie-uri utilizate: Necesare Marketing