Relatii Publice, PR, Firma Consultanta, Campanii Media, Promovare, Evenimente, Conferinte, PRAIS Corporate Communications.

 
 

Stiri PRAIS

Programul 14 zile de la Nestlé, la a doua editie

Pe data de 17 martie, PRAIS a organizat o intalnire informala cu presa, cu ocazia lansarii celei de-a doua editii a Programului de 14 zile, implementat de compania Nestlé la nivel regional. Cei 30 de jurnalisti prezenti la eveniment  au aflat noutatile in materie de dieta si cum ne putem dobandi mai usor silueta dorita pentru sezonul cald, de la reprezentantii Nestlé si invitatii lor speciali, Elena Ceciu, Food Psyhnology Coach, si Alexandru Marcu din partea World Class.

Noua campanie dedicata Nestlé Fitness, unul dintre cele mai iubite brand-uri ale tinerelor doamne, a beneficiat de o acoperire media de peste 50 de articole in revistele de specialitate.


inapoi
 
 
 
Cookie-uri utilizate: Necesare Marketing