Relatii Publice, PR, Firma Consultanta, Campanii Media, Promovare, Evenimente, Conferinte, PRAIS Corporate Communications.

 
 

Stiri PRAIS

Dole lanseaza prima campanie de marketing in Romania si se detaseaza ca lider in sectorul fructelor si legumelor proaspete

Bucuresti, 8 aprilie 2010 – Dole, cel mai mare producator si distribuitor de fructe si legume proaspete de cea mai inalta calitate din lume, a lansat prima sa campanie de marketing si publicitate din Romania, in cadrul unei campanii globale de marketing, menita sa contribuie la cresterea notorietatii marcii. Campania ruleaza pe TV in toata tara incepand cu 12 aprilie si are ca slogan „Orice banana vrea sa fie Dole”.

Dole este prima si singura companie internationala producatoare de fructe care opereaza direct in Romania. Produsele sale sunt disponibile in Romania inca de la deschiderea pietei la inceputul anilor ’90. In 2009, pentru a raspunde asteptarilor consumatorilor, compania a decis sa deruleze operatiuni pe piata in mod direct, infiintandu-si propria subsidiara si preluand cota de piata de 25% a fostului sau distribuitor.


inapoi
 
 
 
Cookie-uri utilizate: Necesare Marketing