Stiri PRAIS
BUCURESTI, 4 decembrie 2009. Poiana, ciocolata numarul 1 in Romania, si-a respectat promisiunile facute in timpul campaniei „Alege Poiana! Fa-ti ziua mai frumoasa”. Peste 300.000 de dorinte pentru o zi mai frumoasa au fost inscrise in promotie. Pe parcursul acesteia, candidatul Poiana a primit peste 9.000.000 de voturi de incredere, a caror numaratoare reprezinta numarul de tablete vandute.
"Ne bucuram ca romanii au reactionat pozitiv la campania electorala "Alege Poiana! Fa-ti ziua mai frumoasa". Cu ocazia acestei promotii, Poiana a reusit sa demonstreze, inca o data, ca merita increderea pe care consumatorii i-au acordat-o de-a lungul celor 14 ani de existenta. Ca un candidat serios, onest, Poiana si-a tinut promisiunea facuta in campania electorala si, pe parcursul celor 3 luni de promotie, le-a facut ziua mai frumoasa unui numar de peste 80 de romani, prin indeplinirea dorintelor exprimate de acestia”, spune Andreea Cotlarciuc, Senior Brand Manager Poiana & Milka.
PRAIS Corporate Communications a realizat o campanie media pentru 150 de contacte, iar pana la data de 8 decembrie au aparut 16 materiale de presa.